Povratak
„Zakaj se ja ovog nisam sjetio“ bila mi je prva misao kad sam pred par godina nabasao na
GO2Digitalov screen u jednom mallu. Naravno, logična druga misao bila je kontaktirati ih, pa
koliko imaju lokacija, pa gdje sve, pa….i par godina kasnije, eto (i) Forda kao redovitog,
zadovoljnog klijenta, s dugoročnim ugovornim odnosom. A osim činjenice da se s poslovne
strane zbilja s ljudima možeš dogovoriti oko svega, zezat' se s formatima, targetiranjem,
još dobiješ i free of charge savjetovanje…oglašivaču je ipak najvažniji osjećaj da se
svaka uložena kuna „vidi“ i da je konverzija u prodajnom smislu više nego OK, što
nam za sada apsolutno isporučuju. Na koncu, baš mi je drago i to da su
GO2Digitalovci dokazali kako i klasični formati, uz mali naramak inventivnosti, ne
samo da nisu aorist nego su „novo normalno“.
— Goran Vinovrški,
Direktor marke, Član Uprave, Grand Dalewest d.o.o.