Addiko kao moderna, jednostavna i digitalna banka želi svoje komunikacijske poruke plasirati putem istih takvih kanala. A Go2Digital je svakako i moderan i digitalan. Naše partnerstvo traje već godinama...
više
— Maja Čulig,
Izvršna direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Addiko Grupe
To su oni kaj viču da su bolji od telke? I stalno hoće još love?
U 6 godina su od medija za koji nitko nije čuo došli do ovog danas,
i stvarno respect: za proaktivnost, ulaganje u mrežu, formate i
tehnologiju - Go2Digital je sinonim za DOOH u Hrvatskoj.
više
— Krešimir Renzo Prosoli,
CEO, Real Grupa
Pri stvaranju sadržaja uvijek želimo biti intrigantni, dinamični i
relevantni – stoga je nemjerljivo zadovoljstvo surađivati s medijima
koji dijele našu filozofiju. Go2Digital ima „cijeli paket“, a i mogućnosti
dostojne ubrzanog napretka digitalnog doba.
više
— Dunja Ivana Ballon,
Direktorica, HURA & Dani Komunikacija
S obzirom što su napravili, bojim se da ekipa iz Go2digitala ne postanu
sveci, a njihova firma neka nova religija.
više
— Igor Mladinović,
Chief Creative Director, Imago Ogilvy Zagreb
Go2digital je odličan primjer inovacije u tradicionalnom businessu.
više
— Daniel Ackermann,
CEO, Degordian
G2D forma odlična je nadogradnja za sve outdoor/indoor aktivnosti od
instalacija, promocija do same interakcije s prolaznicima.
više
— Ivana Boras,
Direktorica, Projektil d.o.o.
Mogao bih reći da Go2digital vidimo kao „točku na i“ svake
ozbiljne kampanje.
više
— Kruno Bodružić,
General Manager, Hertz Croatia
G2D nam omogućava da budemo puno kreativniji prilikom osmišljavanja
kampanja za naše klijente.
više
— Alen Kekić,
founder and creative director, I TO NIJE SVE! creative agency
Ograničenja znaju biti super stvar, ali i trčati je lakše kada nam ruke nisu
zavezane na leđima. Takav je osjećaj koji u vanjsko oglašavanje unosi
Go2Digital.
više
— Karlo Stojčević,
Partner, Tvoj Domagoj Rent-a-Marketing
Inovativnost samog medija, izvrstan odabir lokacija, profesionalna i jednostavna
komunikacija s timom te brza realizacija samo su neke od prednosti Go2Digitala i
razlog naše dugogodišnje uspješne suradnje.
više
— Anamarija Peršin,
Marketing Manager, CC Real d.o.o.
Inovativna rješenja, neprestano unapređenje, otvorena i laka
komunikacija samo su neki od razloga zašto je pravo zadovoljstvo raditi
s ovim timom.
više
— Mateja Mirt,
Costa Coffee Brand Manager, Coca-Cola Hellenic
Marketinški kanal koji je istovremeno digitalan, a itekako fizički prisutan?
Koji omogućuje masovni doseg diljem Hrvatske na velikim i malim površinama, a istovremeno i
precizno ciljanje publike? Sve je to Go2Digital s kojim uspješno surađujemo od samih početaka.
više
— Zvonimir Seki,
Direktor marketinga Franck
Go2Digital je uistinu inovativan, progresivan i moderan medij koji
gotovo svakim novim korakom postavlja nove standarde.
više
— Vjeko Srednoselec,
Chief Operating Officer, dentsu Croatia
G2D je donio promjenu na OOH medijima gdje dugo nije
bilo značajnih promjena i što je posebno važno, nije stao
nego se nastavio razvijati.
više
— Vedran Vereš,
Direktor medijske agencije Universal McCann Zagreb
G2D ima pouzdan tim, spreman na brze reakcije i izlazak ususret
klijentu što je u današnjem dinamičnom svijetu oglašavanja
važnije nego ikada.
više
— Tihana Mamić,
Marketing & CRM director, Sberbank
Ekipa iz Go2Digital dokazala je da ništa
nije nemoguće kad postoji vizija i volja.
Medij koji su razvili u kratkom
vremenu postao je ključan dio našeg media-mixa jer zadovoljava nama
sve bitne kriterije.
više
— Sanja Vladović,
Marketing Manager, Arena Centar
S Go2Digital imamo mogućnost spajanja outdoor oglašavanja i
dinamične poruke, brzu izmjenu kreative i zakup koji nije ograničen
na periode. Nešto što nam svakako treba u ovo vrijeme.
više
— Rijad Zrnić,
Media Director, Publicis Media
G2D je na svoj način donio
prijeko potrebne promjene na tromom medijskom tržištu. I postao
neizostavan kanal koji pruža kreativcima mnoge mogućnosti.
više
— Tomislav Presečki,
Managing Director, McCann Zagreb
GO2Digitalci su među pionirima komunikacije s ekraniziranim
društvom.
više
— Nina Išek Međugorac,
Članica Uprave Media Val grupe
Uvijek nas s novim, inovativnim prijedlogom iznenade. U suradnji s
njima osjećamo se zaista kao privilegirani klijenti, jer svaki puta
dobijemo i više od traženog.
više
— Marijana Miličević,
izvršna direktorica Ureda za korporativni marketing u Hrvatskoj pošti
G2D timu ništa nije teško. Kontinuirano razvijaju svoju mrežu,
otvaraju nove pozicije, formate i engagement mehanizme.
Partner su za svaku preporuku.
više
— Marija Jakeljić,
Marketing director, Croatia Osiguranje
Propitivali smo našu komunikaciju s potrošačima, pitali se kako
drugačije i efikasnije komunicirati, koje komunikacijske kanale
odabrati s limitiranim budžetom a da je doseg maksimalno
postignut te da osigurava vidljivost...
više
— Marica Oroz,
Head of Marketing SEE Region - MEGGLE Hrvatska d.o.o
Iako smo si dobri i od prije, Go2Digital su sada konačno i u našem
BTL segmentu. Puno očekujem od prenosivih displaya koji omogućuju
gamifikaciju, interakciju, connectivity i komunikaciju među displayima
udaljenih gradova, uz podršku in-house ekipe koja priprema custom
dizajn i programska rješenja, a onda isporučuje i preciznu metriku
koja prati aktivacije.
više
— Lara Stolnik,
Direktorica event agencije Selotejp
Go2Digital podigao je očekivanja
od vanjskog oglašavanja na sasvim novi nivo. Želiš li zaokruženu digitalnu priču – Go2Digital!
više
— Krešimir Macan,
vlasnik i direktor, Manjgura d.o.o.
Štede resurse, daju rezultate, suradnju čine bezbolnom, a u
razvoju ponude razmišljaju i kreativno i prodajno. Ako već
niste – svakako Go2Digital!
više
— Katarina Leko,,
Direktorica, Manjgura d.o.o.
Links je nastavio ulaganje u marketing mix te je OOH značajan dio naše strategije, a upravo Go2Digital,
osim jednostavnosti utjecao je na jačanje imagea i prepoznatljivosti ne samo kod potrošača nego i
vodećih partnera.
više
— Helena Grisogono,
Marketing manager LINKS d.o.o.
Osim činjenice da se s poslovne
strane zbilja s ljudima možeš dogovoriti oko svega, zezat' se s formatima, targetiranjem,
još dobiješ i free of charge savjetovanje…oglašivaču je ipak najvažniji osjećaj da se
svaka uložena kuna „vidi“ i da je konverzija u prodajnom smislu više nego OK, što
nam za sada apsolutno isporučuju.
više
— Goran Vinovrški,
Direktor marke, Član Uprave, Grand Dalewest d.o.o.
Go2Digital je medij koji nam
idealno odgovara. Osim što su super ekipa i posao odrađuju iznimno
profesionalno, nude rješenje koje je prilagodljivo potrebama bez
kompromitiranja sadržaja i dosega.
više
— Gea Kariž,
voditeljica marketinga u Mastercardu
Neprestano unapređujemo svoje poslovanje uvodeći najnovija
tehnološka dostignuća te smo kao moderan trgovac otpočetka
podržali Go2Digital kao inovativan i učinkovit kanal za komunikaciju
s našim kupcima.
više
— Dunja Delić,
Direktorica Sektora marketinga Konzuma
We are glad to count Go2Digital, a forward-thinking leader in
the Croatian DOOH industry, as a partner for so many years.
We share the same passion for powerful DOOH communication,
driven by high fidelity audience data.
više
— Denis Gaumondie,
We are glad to count Go2Digital, a forward-thinking leader in the Croatian DOOH industry, as a part
G2D sa svojom tehnologijom omogućava totalno fora, dosad rijetko
viđene interakcije s ljudima u fizičkom prostoru. Nadam se da će sav
OOH u bliskoj budućnosti postati digitalan jer to otvara more
novih mogućnosti.
više
— Davor Bruketa,
Creative Director of Bruketa&Žinić&Grey
Što nastane kad u grupnjaku sudjeluje televizija, internet i vanjsko oglašavanje?
Go2Digital - digitalno vanjsko oglašavanje. I pokupi najbolje od sva tri medija.
Zato, everybody, go to Go2Digital!
više
— Damir Ciglar,
CEO, Imago Ogilvy Zagreb
G2D primjer je ekipe koja zna i voli ono što radi, a to što radi, radi vrhunski!
Profesionalci od prvog kontakta, brzog slanja kreativnih rješenja, pa sve do
post prodajnog izvještaja.
više
— Jasna Perica Krpina,
Marketing Manager Salveo d.o.o.
Svaka naša suradnja sa G2D je
ostvarila zavidne rezultate i bila je 'cherry on top' svake kampanje.
više
— Robert Pešić,
Client Service Director Saatchi & Saatchi Croatia
Na što pomislim kad mi netko kaže Go2Digital?Ukratko - na divne poslovne partnere!
više
— Nikolina Zečić,
Direktorica Upravljanja iskustvom klijenata, Marketinga, Identiteta i komuniciranja Zagrebačke bank
Go2Digital jednako kao i A1 želi biti gamechanger i
zato je pravi partner za kreiranje out of the box rješenja u digitalnom
vanjskom oglašavanju.
više
— Monika Majstorović,
Marketing Director Consumer Division
Uz inovativan i opušten pristup G2D ekipe kreirali smo prvu sportsku, pokretom upravljanu, interaktivnu kampanju.
više
— Jelena Manojlović,
Product Manager Home & Personal Care, Bolton Croatia
Lijepo je vidjeti kako se k vanjsko oglašavanje uspješno prilagođava novim vremenima te koristi tehnološke mogućnosti. Go2Digital je tu prilagodbu doveo u Hrvatsku, i u nevjerojatno kratkom roku izgradio nacionalnu pokrivenost, te potpuno osvježio outdoor kategoriju.
više
— Norman Muller,
Direktor marketinga, Huawei Hrvatska
Oduvijek volim OOH oglašavanje, a go2digital je zapravo OOH na steroidima - medij koji omogućava i na neki način tjera i manje oglašivače da se pokrenu, a jako volim i 15 sec, sve što trebaš reći moraš moći reći u 15 sec.
više
— Iva Domić,
Account and managing director, utorak — biro za propagandu
Dobiti pažnju potrošača danas postao je izazov, pogotovo u pivarskoj industriji. Upravo radi toga smo odlučili na dosad neviđen korak u našoj regiji – kreirati prvi 3d oglas u digitalnom vanjskom oglašavanju.
više
— Andreja Jakšić,
Client Director, Dentsu
HEINEKEN Hrvatska nastoji imati inovativan pristup u svim domenama poslovanja te smo se zato rado uključili u ovaj projekt.
više
— Ružica Račić Mršo,
direktorica marketinga HEINEKENA Hrvatska
Uspješnost tehnološkog rješenja koje su razvili Mediacom Zagreb i Go2Digital pokazala se već tijekom prve izvedene kampanje...
više
— Maja Zorc,
Portfolio Manager
Profesionalni pristup, idejna rješenja, digitalni billboardi s kojima smanjujemo potrošnju papira prati Keune Haircosmetics misiju » For people. For planet. For Generation to come.« te smo Go2digital prepoznali kao idealnog partnera u oglašavanju.
više
— Matevž Firšt,
Director Keune Adriatic Group
Vanjsko oglašavanje, a pogotovo digital out of home, postao je neizostavan dio naših strategija i
medijskih planova za klijente. U kampanjama uvijek nastojimo prilagoditi prikaz poruke na pojedinom
kanalu kako bi se potencirala vidljivost i učinkovitost.
više
— Domagoj Davidović,
kreativni strateg i partner u MinusMinus Agency
Za launch našeg brenda znali smo što ne želimo - klasičnu billboard kampanju.
Znali smo i da želimo biti dinamični i relevantni našoj ciljnoj skupini.
U ostalom su nam pomogli dečki iz Go2Digital tima.
Dobili smo sjajna rješenja prilagodljiva našim potrebama
i što je najvažnije - sjajan visibility.
više
— Franka,
Frankly good
Naša suradnja s Go2Digitalom premašila je sva očekivanja!
Kao mladom hrvatskom dermokozmetičkom brendu, bilo nam je važno
pronaći nove i efikasne načine dolaska do naše ciljne skupine,
a OOH oglašavanje kroz G2D se pokazala kao pun pogodak.
više
— Valentina Grimani,
Marketing & PR Specialist at Skintegra
Zadovoljstvo nam je što smo mogli implementirati ovu dinamičnu DOOH kampanju, prvu takvu za autoindustriju. Inovativna GO2D tehnologija omogućila nam je da na kreativan i drugačiji način komuniciramo vrhunsku tehnologiju i sigurnosne sustave koji dolaze u našim modelima.
više
— Ivana Nevistić Sabljić,
voditeljica marketinga marki SEAT i CUPRA, Porsche Croatia d.o.o.
Osvježenje je kada iz jednog telefonskog razgovora i spontanog „brainstorma“ proizađe kampanja koja koristi inovativnu tehnologiju i pomiče granice do sada viđenog.
više
— Ksenija Latković Kozarac,
direktorica službe Digitalne komunikacije, Podravka
Ono što izdvaja Go2Digital je njihova sposobnost kvalitetnog predstavljanja
vizualnog identiteta LAQO brenda prema tržištu i primarnom targetu.
više
— Ana Zovko,
Direktorica Sektora za digitalni razvoj, LAQO by Croatia osiguranje
Go2Digital se ističe svojom stručnošću, predanošću i inovativnim
pristupom oglašavanju.
više
— Dubravka Srkulj,
Voditeljica marketinških operacija i PR-a, LAQO by Croatia osiguranje
Go2digital je postao sinonim za digitalno vanjsko oglašavanje.
Prvi su krenuli u digitalizaciju vanjskog oglašavanja, postavili trendove
i podigli visoko ljestvicu za sve one koji su došli nakon njih.
više
— Antonija Ivanković,
Voditelj tima marketinških komunikacija