Povratak na vijesti
case-study

Najveća boca ikad, omiljena i „Među svojima“

Prava 3D anamorfna iluzija kreirana je ovih dana na našem najvećem outdoor ekranu koji se nalazi u srcu Novog Zagreba. U sklopu zimske kampanje „Među svojima“ branda Karlovačko, zasvijetlila je najveća ikad boca Karlovačkog piva. Ovo je ujedno i prva 3D screen illusion kampanja u regiji, aktivirana ekskluzivno za klijenta Heineken Hrvatska.

"Uz pomoć anamorfne iluzije proširili smo mogućnosti naših ekrana te im dodali novu dimenziju, kreirajući prvu ovakvu izvedbu u regiji“, Dario Belić, Art direktor, Go2Digital

Osim 3D izvedbe na najvećem outdoor ekranu u Hrvatskoj, najbitniji elementi kampanje korišteni su i na ostalim najfrekventnijim lokacijama naše mreže. Zavrtjele su se zeleno-crvene boce, zasvijetlile su poput božićnih ukrasa, podsjetile na najljepše doba godine. I zato znajte: ako vam se u zadnje vrijeme pred očima učestalo vrtjela boca omiljenog hrvatskog piva, niste poludjeli. Ugledali ste jednu od mnoštva boca Karlovačkog, a to je dobar znak – znak da ste među svojima.

Podjeli LinkedIn share Facebook share

Povezane vijesti