Potpuna kampanja za potpuni mirisni doživljaj
Može li se miris opisati riječima i slikom? Gotovo nemoguće. Međutim, od sada i nepotrebno. Najnovija kampanja 360 po prvi puta u Hrvatskoj donosi potpuno iskustvo doživljaja parfema svim čulima.
Jeste li se ikada zapitali – tko sam ja? Često ne radimo samorefleksiju i život živimo na autopilotu. No, mnogi će reći – ja sam ono što živim (''I AM WHAT I LIVE''). Ako je tako, imamo potpuno pravo i obvezu birati za svoj život samo lijepa iskustva i najljepše doživljaje, a iz onih manje lijepih izvući ono najbolje. MY WAY INTENSE, najnoviji miris kojeg potpisuje Giorgio Armani, elegantan je miris za žene koje šire svoje horizonte i ispunjavaju svoj život smislenim iskustvima. Dobar podsjetnik za sve nas: život je neprestano učenje, biranje puteva i uživanje u različitim doživljajima koja nas oplemenjuju i ispunjavaju.
Kako predstaviti jedan tako poseban parfem? Upravo u skladu s njegovom vizijom. Prvi puta u Hrvatskoj za potrebe predstavljanja MY WAY INTENSE mirisa upotrebljen je komunikacijski model 360: model koji na prodajnom mjestu uz pomoć digitalne tehnologije potiče osjetila mirisa i vida pružajući potpuno iskustvo koje oduševljava. Osim toga, uz pomoć interaktivne kviz aplikacije daje i mogućnost povratne informacije o odabiru idealnog parfema.
Ovih su dana na dvije lokacije u Zagrebu, City Centar One West i Arena Centar, u neposrednoj blizini prodajnih mjesta, postavljene divovske bočice parfema: brendirani uređaji tvrtke Go2Digital. Izgledom parfem, a mogućnostima digitalni ekrani na kojima su prikazivane promo poruke i kviz putem kojeg su svi prolaznici mogli otkriti koji je idealan parfem za njih. Uređaji su disperzirali i sam miris čime su omogućili posjetiteljima potpuni doživljaj.
Kampanja budućnosti za miris budućnosti jer radi se istinski o mirisu za nove generacije. Naime, jedna od posebnosti MY WAY mirisa i napora koji stoje iza njega jest velika orijentiranost zaštiti okoliša s obzirom da je g. Giorgio Armani veliki zagovaratelj u borbi protiv klimatskih promjena. Pakiran je bez upotrebe plastičnog celofana, a cijela njegova ambalaža može se reciklirati: staklena bočica, refil punjenje (bočica koja je stvorena da traje), pa čak i raspršivač. I sve to tek nakon što ju nebrojeno puta nadopunite refil punjenjem, bez da svaki puta iznova kupujete cijelo novo pakiranje parfema, čime se postiže ugljična neutralnost.
Mladen Drašković, Product menadžer za Giorgio Armani brend, objasnio je: „Go2Digital nam je za miris MY WAY omogućio istinsku 360 kampanju. Ovim modelom komuniciranja našim kupcima smo osigurali višeslojno iskustvo povezivanja s brendom i proizvodom. Kupci su bili oduševljeni spoznajom da odabirom promoviranog parfema oni sami sudjeluju u zaštiti okoliša, budući je svaka bočica napravljena po modelu koji osigurava višekratno korištenje i njenu nadopunu.“