Povratak na vijesti
case-study

Pokretom upravljana termalna kamera i interaktivna kampanja

BAYER grupa, MediaCom Hrvatska i Go2digital kreirali su prvu hrvatsku pokretom upravljanu interaktivnu kampanju za mjerenje temperature. Glavni lik kampanje je bio vitez Aspi  – strah i trepet za viruse gripe i prehlade.

Aspi je poznat kao ubojica povišene tjelesne temperature i glavobolje. Prijatelji ga poznaju po simpatičnom nosu, engleskom stilu humora i glasnom pjevanju. Njegovi neprijatelji virusi, poznaju ga po njegovoj upornosti i neustrašivosti. Za potrebe lansiranja nove kampanje omogućili smo prolaznicima da izmjere temperaturu, beskontaktno i precizno, na različitim lokacijama u shopping centrima.

Kao rješenje odabrali smo povezivanje termalne kamere i mehanike prepoznavanja pokreta za pokretanje videa na digitalnim citylightima. Mjerenje je pokrenuto više tisuća puta u periodu kampanje. Aplikacijom se upravljalo pokretom preko napredne tehnologije uz pomoć termalne kamere koja prepoznaje pokret i pokazuje termalnu sliku u „live streamu“. „Contactless“ mehanika se temelji na „motion control“ tehnologiji, gdje prolaznici pokretom ruke upravljaju sadržajem na ekranu bez dodirivanja uređaja. Na sreću nitko nije imao temperaturu.

Podjeli LinkedIn share Facebook share

Povezane vijesti