Komunikacijske mogućnosti digitalnih formata
Uz niz kreativnih mogućnosti digitalnog vanjskog oglašavanja kao što su dayparting, geotargeting, triggering, interaktivnost i mogućnost prikazivanja različitih vizuala, određene lokacije imaju i dodatne komunikacijske mogućnosti.
Prilikom pripreme vizuala trebalo bi pratiti pravila koja vrijede i kod pripreme ostalih vizuala od kojih su najosnovnija da se radi o mediju koji se konzumira u prolasku pa time treba odmah biti jasna poruka i o kojem se brendu radi. Dodatne komunikacijske mogućnosti treba gledati kao mogućnost nadogradnje vaše komunikacije.
Lokacije Radnička cesta, Držićeva Twins, Maksimirska Twins, Centar Cvjetni, CCO East, CCO Split, Arena banneri:
- Ekrani u sinkronizaciji prikazuju isti vizual
- Svaki ekran prikazuje različiti vizual
Lokacija Importanne Zona A ima mogućnosti komunikacije:
- Svih 16 ekrana u sinkronizaciji prikazuje isti vizual
- Svaki od ekrana prikazuje različiti vizual
- Svaka strana 8 ekrana ima svoju komunikaciju
Lokacije Vlaška 01 i 02 imaju mogućnost komunikacije:
- Sva tri ekrana u sinkronizaciji prikazuju isti vizual
- Svaki ekran prikazuje različiti vizual
Sve navedene lokacije imaju mogućnost prelaska komunikacije iz ekrana u ekran.
Ako imate pitanja ili smatrate da vam naš stručni tim može pomoći s prilagodbom ili izradom kreative javite nam se.