Povratak na vijesti
dooh

Iskoristite potencijal digitalnog vanjskog oglašavanja za kratkoročne ponude

Uz mogućnost atraktivnog video i animiranog sadržaja glavne karakteristike digitalnog vanjskog oglašavanja su njegova fleksibilnost i mogućnost brze izmjene sadržaja.

U kombinaciji sa ostalim mogućnostima time pruža način za vrlo atraktivnu i relevantnu komunikaciju.

Prilikom zakupa medija imate potpunu fleksibilnost odabira samo vama bitnih lokacija. Sve naše lokacije strateški su pozicionirane na najfrekventnijim trgovima i šetnicama najvećih Hrvatskih gradova u premium shopping centrima i na najprometnijim cestama što garantira masovni doseg i veliku vidljivost. Sadržaj na čitavoj mreži moguće je zamjeniti u samo 20min* što otvara priliku za komunikaciju kratkoročnih limitiranih ponuda. Primjer ponude za vikend akcije, blagdanske ponude...itd.

Go2Digital Opel

Kao dodatnu mogućnost naglašavanja limitiranosti same ponude moguća je ugradnja brojača koji odbrojava do isteka ponude kao i kombinacija sa svim ostalim mogućnostima poput geotargetinga, daypartinga, triggeringa i dynamic contenta.

Ako imate pitanja ili smatrate da vam naš stručni tim može pomoći s prilagodbom ili izradom kreative javite nam se.

*restrikcija sustava i njegove brzine povlačenja podataka sa servera

Podjeli LinkedIn share Facebook share

Povezane vijesti