Povratak na vijesti
dooh

Kako pojačati relevantnost komunikacije na digitalnom vanjskom oglašavanju

Digitalni vanjsko oglašavanje možemo gledati kao spoj najboljeg od weba i televizije. Preuzeti dio od televizije je mogućnost full motion sadržaja* videa i animacija dok je od weba preuzeo mjerljivost i dinamičnost izmjene i nadopune sadržaja.

Prilikom pripreme sadržaja za digitalno vanjsko oglašavanje kao što smo ranije spomenuli treba imati na umu da se kod weba i televizije pretpostavlja da korisnik konzumira sadržaj od početka do kraja na vanjskom oglašavanju je korisnik u prolazu i vjerojatno će uloviti samo jedan segment komunikacije. Sljedeće mogućnosti treba gledati kao nadopunu kvalitetno pripremljenom vizualu za ostvarenje čišće, fokusiranije i time efikasnije komunikacije i relevantnosti samog oglasa.

Osnovne mogućnosti

Različiti vizuali

Najosnovniji pristup poboljšanju relevantnosti vaše komunikacije je mogućnost različitih vizuala. Npr. Ako želite komunicirati nekoliko različitih proizvoda iz svog asortimana savjet je za fokusiraniju i efikasniju komunikaciju izdvojiti ih na različite vizuale. Kao dodatnu mogućnost možete odrediti u kolikom postotku želite da se izmjenjuju ti različiti vizuali i time staviti veći fokus na određene proizvode.

Geotargeting

Kao nadopunu ranije spomenutoj mogućnosti različitih vizuala možete ih pozicionirati na različitim lokacijama i time imati lokacijski relevantnu poruku npr. kao putokaz ili kao specifičnu ponudu koja se odnosi samo na određene poslovnice.

Go2Digital Ricola

Dayparting

Različite komunikacije u različito doba dana. Najbolji primjer za to je lanac restorana koji nudi različitu ponudu za doručak, ručak i večeru.

Napredne mogućnosti

Prve tri mogućnosti bi nazvao osnovnim mogućnostima koje su dio naše standardne ponude i trenutno ne poskupljuju troškove kampanje. Uz njih nudimo i naprednije mogućnosti triggeringa, dynamic contenta i interaktivnog sadržaja kojem ćemo posvetiti zaseban članak.

Triggering

Podrazumijeva sadržaj koji je plasiran ovisno o vanjskim čimbenicima. Vanjski čimbenici mogu biti bilo kakve informacije koje su nam dostupne putem API-a**. Npr. vremenska prognoza, razina alergena u zraku, temperatura, spol...itd. Način pripreme komunikacije je da imamo generalnu komunikaciju koja se zatim ovisno o nastupanju određenih vanjskih čimbenika mijenja. Primjer je oglas za osvježavajući napitak koji ako temperatura prolazi 30 stupnjeva nudi prolaznicima kupon za popust.

Go2Digital Coca Cola

Dynamic content

Podrazumijeva pripremljeni vizual koji je nadopunjen prikupljenim ili pripremljenim sadržajem. Primjer bi bio oglas s receptima. Oglas bi se sastojao od preddefiniranih vizualnih šablona koje bi imale varijacije ovisno o tome radi li se o desertu, predjelu ili glavnom jelu, a vizualne šablone bi se nadopunjavale ranije pripremljenim video i tekstualnim sadržajem iz CMS sustava.

Go2Digital Poruke za Zagreb

Ako to vaša komunikacija zahtjeva dostupne su i različite kombinacije svih navedenih mogućnosti.

Ako imate pitanja ili smatrate da vam naš stručni tim može pomoći s prilagodbom ili izradom kreative javite nam se.

*full motion vizuali - osim na brzim prometnicama gdje je prema svjetskim standardima propisana uporaba statičnih ili subtle motion vizuala.

**API - omogućuje aplikacijama pristup značajkama ili podacima operativnog sustava, aplikacije ili druge usluge.

Podjeli LinkedIn share Facebook share

Povezane vijesti